.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصيه‌هاي پليس به مسافران نوروزي

رييس اداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا خطاب به هموطناني كه قصد سفر دارند، گفت: از برپايي چادر به صورت انفرادي در اماكن خلوت، خودداري و حتما هنگام مسافرت همسايگان و نزديكان را از نبود خود مطلع كنيد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، سرهنگ قاسمي در ارائه توصيه‌هايي در مورد سفرهاي نوروزي، خطاب به هموطناني كه در اين ايام با خودروي شخصي قصد سفر دارند، افزود: اثاثيه را تا حد امكان در صندوق اتومبيل قرار دهيد و از قرار دادن آن‌ها بر روي باربند اجتناب كنيد.

وي با اشاره به اينكه هنگام سفر بايد از همراه داشتن وجه نقد قابل توجه و اشياء قيمتي خودداري شود، تصريح كرد: بايد از قرار دادن اشياء قيمتي و با ارزش در داخل چادر، خوداري و چادر را در نزديكي خودرو يا چادرهاي ديگر برپا كرد.

رييس اداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا خطاب به كساني كه قصد مسافرت به شهرها و اماكن متبركه را دارند نيز گفت: اطفال خود را به زيورآلات گران‌قيمت مزين نكنيد و حتما آدرس و شماره تلفن خود و يا اقوام را به كودكان بسپاريد.

وي همچنين هشدار داد: هموطنان از رها كردن اتومبيل به حالت روشن حتي براي مدت كوتاه نيز خودداري كنند.

قاسمي همچنين تصريح كرد: در برخي گزارشات پليس مشاهده مي‌شود كه سارقان با سوءاستفاده از فقدان شناخت همسايگان نسبت به يكديگر، اقدام به سرقت از منازل كرده‌اند؛ بنابراين شناخت از همسايگان و اطلاع دادن به آن‌ها هنگام مسافرت از بسياري سرقت‌ها جلوگيري مي‌كند و مردم بايد به اين موضوع توجه داشته باشند.

وي خاطرنشان كرد: مردم در ايام نوروز هنگام مشاهده ترددهاي مشكوك افراد در جلوي ساختمان‌هايي كه ساكنان آن به مسافرت رفته‌اند، بلافاصله پليس را مطلع كنند.

رييس اداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا در ادامه تاكيد كرد: مردم هنگام سفر وجوهات نقد خود را در منزل نگهداري نكنند و در عين حال با خود نيز به همراه نبرند، بلكه آن‌ها را در صندوق امانات نگهداري كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.